2012. június 12., kedd

42. Minden rendben?

Én ha nem ültem volna, akkor biztos, hogy hanyatt estem volna.


-Ki az a Laura? -nézett körbe értetlenül Zayn.


-Az a volt osztálytársam, aki Harryvel ,,randizott". -nyomta meg Meli a randizott szót.


-Aki miatt Anne öngyilkos akart lenni? -gyűrte meg idegesen az újság lapját Zayn.


-Hééj. Nem akartam öngyilkos lenni, csak ideges voltam, és történt egy kis baleset. -védtem meg magam.


-Jó, de ő smárolta le Harryt? -idegeskedett tovább Zayn.


-Igen ő volt az, de mit írnak? -kapta ki barátja kezéből az újságot Meli.


-Bár Harry Styles csak pár napot töltött a magyar a fővárosban, máris sikerült párt találnia. Harryt, és az egyik magyar rajongóját egy gyorsétteremben láthatták csókolózni. Az egyik vendég küldte be szerkesztőségünkbe a képet, tegnap pedig a rajongó így nyilatkozott: ,,Nagyon sok rajongó álma valósulna meg, ha az történne vele, mint velem. Suli után, éppen bementem a mekibe, ki akartam ülni a teraszra, amikor Harry Styles jött felém, és egyszer csak megcsókolt, én meg persze habozás nélkül visszacsókoltam. Ha tudta volna, hogy barátnője van, akkor persze nem teszem ezt. Bár ha tényleg szereti Annet, akkor nem csókolt volna meg úgy. Nem sikerült azóta beszélnem vele, de anyuci elintézte, hogy kirepülhessek Harryhez, és megbeszéljük a dolgokat. Ma este már indulok Londonba, és remélhetőleg holnap már találkozni is tudok vele. " Végül pedig megígérte, hogy értesít minket, hogy mi történt a találkozáskor.


-Egy ilyenből képesek címlapsztorit csinálni? -idegeskedett még mindig Zayn.


-Média. -mondta lenézően Meli. -És tényleg találkoznak?


-Nem tudom. De mi van ha igen? Ki tudja mit csinál az a kígyó? Ő bármire képes. -szöktek ki a könnyek a szememből.


-Nyugi. minden rendben lesz. -ölelt meg Niall.


-Remélem. Én nem akarom elveszíteni Harryt.


-Anne. Fogd már fel! Minden rendben lesz! -ordibált velem a szőke srác. Közben pedig Eleanor és Lou jött le a lépcsőn.


-Mi történt? Ki bántotta? -futott oda hozzám Lou.


-Nyugi. Semmi komoly. Majd reggelinél elmondom. -füllentettem nekik. Nem sokára már szinte mindenki lent volt. Csak Harry hiányzott. Pedig most nekem rá lett volna szükségem. Az ölelésére, a csókjaira, és arra, hogy megnyugtasson. Már mindenki reggelizett körülettem, de nekem egy falatot sem bírtam lenyelni.
Majd amikor a többiek már majdnem végeztek, álmosan ő is lebotorkált a lépcsőn. Nekem szemem még piros volt a sírástól, amikor pedig megláttam ismét könnybe lábadt.


-Kicsim! Mi történt? -rohant oda hozzám.


-Most már mi is megtudhatjuk? -fordult felém Louis, egy sárgarépát tartva a kezében. Nem tudom, hogy került a reggelizőasztalra, de mindegy.


-Címlap, és 5. oldal. -dobtam feléjük az újságot.


Harry arca rák vörös lett, ökölbe szorított kézzel futotta át a cikket.


-Ezt nem hiszem el. Mit kever megint az a buta liba? Én Annet szeretem. Remélem ti elhiszitek. -szorított oda magához. Na igen. Ez hiányzott. Ettől egyszerre megnyugodtam. -Amúgy meg én nem tudok róla, hogy találkozunk. Anne? neked sem írt semmit?


-Nem tudom. Még nem voltam twitteren mostanában. Szóval fogalmam sincs. De megnézem.


-Ott van a nappaliban a laptopom. Használd nyugodtan. -ajánlotta fel Niall, aki még mindig evett. Ezt hogy csinálja? Fél órája csak eszik.. ezen gondolkodtam mindaddig amíg be nem kapcsolt a gép. utána már volt más is amin agyalnom kellett. Közben Eleanor, Do és Harry és körém ültek.


-Találkozzunk holnap délután egykor a Starbucks-ban. Puszi Laura xD. -olvastam fel remegve az üzenetet. Harry egyszerre megszorította a kezemet, és határozottan kijelentette, hogy velem jön. Jól esett, hogy ennyire félt.


-Csak úgy halkan megsúgom, fél 1 van. -állt meg mögöttem Liam.


-Akkor induljunk. Harry öltözz! -parancsoltam rá, kicsit durvább hangnemben. Nagyon izgultam, amíg Harry öltözött, addig a többiek próbáltak bátorítani, de nem jártak sikerrel. Még mindig előttem van a kép, hogy Laura Harryn lóg. Undorító.


A barátom gyorsan fel is öltözött. Szorosan megszorította a kezem, és elindultunk a Starbucks felé. Laura már ott ült, és amikor meglátta, hogy ketten jövünk, unott fejet vágott. Sziasztok. Már kértem is nektek. Anne, tudom, hogy te a Latte-t szereted, úgyhogy neked azt kértem, Harry rólad pedig azt olvastam, hogy a hosszú kávét szereted, tehát tessék. -mutatott az asztalra.


-Köszönjük. De gondolom nem ezért hívtál ide minket. -tért a lényegre Harry.


-Hát nem. Szóval Harry. Mi volt ez a csók? Te mégis csak szereted Annet? -kérdezte ártatlanul Laura.


-Hát te beteg vagy. Látott már orvos. Letámadtál. Megcsókoltál. Nem tudtam mit tenni. Ebből te meg médiabotrányt csinálsz. kicsiszivem állítsd le magad. Én csakis Anne-t szeretem, és senki mást. Az pedig nem csók volt. Te kényszerítettél egy arcra puszira, és ennyi. De az után is azt hittem, hogy nem látlak majd. -mondta az idegességtől vörös fejjel Harry. Laura pedig tágra nyílt szemekkel halhatott.


-Azt hiszem, ezzel mindent elmondott. -nevettem gúnyosan a lány felé.


-Nem, ezzel még nincs vége. Nem mehettek el. -toporzékolt a kávézó közepén, miközben gyorsan megittuk a kávénkat, felálltunk, és távoztunk. Ezt laza 10 perc alatt lerendeztük. Vagyis Harry.


-Köszönöm. Bár kicsit durva voltál. -simogattam meg a kezét a Starbucks előtt.


-Lehet. De már elegem van, hogy ilyeneket találnak ki rólam. Miért nem képesek elfogadni, hogy én tged szeretlek? -idegeskedett tovább.


-Majd csak beletörődnek. -mosolyogtam felé, ő pedig egy szájrapuszit adott. -na végre. erre vártam egész nap.


-Akkor még teljesíthetem vágyaidat. -mondta, majd az utca kellős közepén megcsókolt.


Ez után még Harry hazáig dühöngött, de talán, most, hogy elmondta a véleményt, megkönnyebbült. Mikor beértük a házba mindenki a nappaliban volt.


-öcsi. végre. Téged, vagyis titeket vártunk. -ölelt meg minket Gemma.


-Gemm. Te terhes vagy? -csodálkozott Harry.


-Nem, lenyeltem egy dinnyét.- Nevetett Gemma, majd felálltak a fotelból a barátjával együtt, és komolyra fordították a szót.


-Keresztapa lehetek, te meg keresztanya. -ült le boldogan mellém Harry.


-Na szóval fiúk lányok. Amit már lehet látni, babát várok, és mindenkit szeretettel várok az esküvőnkre. jövő szombaton. Ez így hirtelen jött, de nem akarom, hogy a terhesség miatt rosszul legyek, jobb esetben csak én, úgyhogy remélem mindannyian el tudtok jönni. -mosolygott felénk Gemma, miközben a barátja a hasát simogatta.


-Ez fantasztikus. Liam ráérünk? -néztünk szinte egyszerre Liamre.


-Ezt már tudnotok kéne. Most 3 hétig nincs programunk. Mi pont előtte csütörtökön érünk haza egy wellness útról, de ott leszünk, és mivel nem lesz koncertünk, ezért valószínűleg a fiúknak is jó. -mondta határozottan Liam, és adott egy csókot Danielle-nek.


-Akkor ott leszünk! És ez tök jó. Végre lesz kit babusgatni Lux mellett. -ölelte meg a nővérét Harry.


-Gratulálok, sok boldogságot. -öleltem meg Gemmát, majd utána a leendő férjét, egy barna rövid hajú, barna szemű 23 év körüli srácot.


-Na, mi akkor megyünk.Még jó pár helyre el kell mennünk. itt vannak a meghívók. Várunk benneteket. Sziasztok. -mondták, és kézen fogva kisétáltak az ajtón.


-Anne, minden rendben. Sápadt vagy. -nézett rám aggódva Zayn.


-Nem tudom. hányingerem van, szédülök, és majd szétrobban a fejem. Mitől lehet ez? -kérdeztem, de a választ már nem hallottam, mert a wc irányába futottam. Ezt a távot fél óra alatt négyszer tettem meg.


-Anne. Ez nem mehet tovább. Be viszünk a kórházba, most azonnal. öltözz. -parancsolt rám Harry, a kocsikulcsot az ujján pörgetve.


-És szerintem pizsit meg több cuccot is vigyél, mert nem fognak haza engedni. -mondta Do, és lehet, hogy igaza volt.


Zayn hozta a cuccaimat, Harry pedig belémkarolt, és a kocsi felé vezetett. Nem messze a fekete autótól elgyengültem, és lábaim nem tudtak megtartani.


-Anne. -ordibálta egyszerre Zayn, és Harry...






Na sziasztok. Millió bocsánat, hogy ilyen későn hoztam a részt. De nagyon zűrös a  hetem. Igyekszem hamar hozni a következőt, de nem ígérek semmit. 27 tetszik, és 17 komment után próbálom felrakni. Remélem sikerül. Addig is ajánljátok a blogot légyszíves. 
Anna xX.

21 megjegyzés:

  1. Jujj nagyon izgis :D Kövit :D

    VálaszTörlés
  2. gyorsan gyorsan kövit :):):)

    VálaszTörlés
  3. Bakker hàt ez tényleg nagyon jò lett!! Nem gondoltam volna h egy icipici ötletből milyen f*sza izgi sztori kerekedik!!! Vàrom a kövit!!! Judy

    VálaszTörlés
  4. Nagyoooon, de nagyoon imádtam. Kövit!!!! :))

    VálaszTörlés
  5. nagyon-nagyon tetszik ez is... remélem hamar meglesznek a kommentek*-*

    VálaszTörlés
  6. Nagyon de nagyon tetszik!Ez is ugyanolyan jó lett mint a többi!Csak így tovább és reméelm minél hamarabb kigyűlik a 17 komi és a 27 tetszik!:)

    VálaszTörlés
  7. Remélem nem lesz semmi komoly baja Annenak. Minél hamarabb jöjjön a kövi rész :)

    VálaszTörlés
  8. nagyon jó lett:) kiváncsi vagyok mi lesz Anne-vel :)
    gyorsan hozd a kövi részt :)
    Niki

    VálaszTörlés
  9. Nagyon izgi!Remélem nem lesz komoly baja Annenak. :)

    VálaszTörlés
  10. Sziia. Nagyon tetszik a történet, alig várom a következő fejezetet.
    Benne lennél egy linkcserében?
    http://iwannabewithyou-b.blogspot.hu/

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ha írsz egy pár részt, és úgy látom megérné, akkor igen. Nem szoktam össze-vissza linkelgetni. Csak azt amiről úgy gondolom, hogy érdemes megnézni.. :)

      Törlés
  11. Nagyon jó rész és nagyoooon izgulooook.. :)
    Légyszi minél előbb új részt!! :)

    VálaszTörlés
  12. imádoooom, kiváncsi leszek miért lesz rosszul anne.:ooo vandi

    VálaszTörlés
  13. Moooost a kövitXDDD!!! diuuska

    VálaszTörlés
  14. NA KÖVETKEZŐŐŐŐŐŐŐŐŐŐŐŐŐŐŐŐŐŐŐŐŐŐT!!:DDDDDDDDDDD

    VálaszTörlés
  15. Imádoom ezzeket a sztorikat;)))))))<333^^

    VálaszTörlés
  16. l e s z m a ú j r é s z ?s z i m i g i r l s.<3^^

    VálaszTörlés
  17. Szia, nekem nagyon tetszett, és még mindig várom az új részt... /ha lesz.../

    VálaszTörlés