2012. április 13., péntek

Egy zűrös reggel, és a folytatás..

Harry?! -néztem rémülten rá.
-Mi van, valami nem ok rajtam? - ijedezett
-Jajj dehogyisnem. De hogy kerültem én ide? -néztem rá értetlenül.
-Hát a fiúk már eléggé be voltak csiccsentve, de arról senki nem gondoskodott, hogy hol alszol, tehát befogadtalak. remélem nem nagy probléma? -mosolygott felém azzal a hihetetlenül édes mosolyával.
-Köszönöm. meghálálhatom egy kávéval? -mosolyogtam rá.
-Várj. Arca közelebb került az enyémhez, de én elfordítottam a fejemet, mert az még beugrott, hogy Louissal csókolóztunk a nappaliban. Ami valószínűleg Harrynek rosszul esett, de nem akarok keverni össze-vissza.
Lementem. Lefőztem a kávét. Többet is, mint kellett volna, de a tegnapi este után szerintem, mindenki örült neki. Harrynek is felvittem a kávét. Emlékeztem tegnap hogy itta, mennyi cukorral. Remélem ízleni fog neki. A mosdóban volt tehát leraktam csak az asztalára.

Körbe néztem a lakásban, hogy ki hol van. Lou és Liam a kanapén aludtak, vagyis az előbbi már ébredezett.
Jóóóó reggelt. Kelt ki az ágyból egyszerre vidáman. Hozzám lépett és megölelt. Ezek szerint emlékszik, mi történt este.
-Kávét? -néztem gyönyörű kék szemeibe.
-Elfogadnám. -nevetett rám.
Hamar meg is csináltam neki, egy kis tejjel és 2 cukorral. Leültünk az asztalhoz.
-Anne, beszélhetnénk? -kezdett bele.
-Persze, mondjad.
-Te is emlékszel arra, hogy mi történt este, vagy csak az alkohol hatására tetted?
-Emlékszem. Teljesen. Bár teljesen más lett volna ha nem iszom egy kortyot sem. -erre megfogta a kezem.
-Ennek nagyon örülök, és lenne kedved folytatni?
-Háát nem tudom, ezt át kell gondolnom. -erre elengedte kezem.
Nekem ez így gyors. Nem akarok egyszerre a dolgok közepébe vágni. Nem elég, hogy kora reggel már Harryt is sikerült megbántanom még Lou is utálni fog. Na szép, Anne, jól el szúrtad ezt is.

Fel akartam menni Harryhez. Szerencsére a szobájában találtam.  Egy szál alsógatyában keresett valamit.
-Bejöhetek? -kérdeztem félénken.
-Gyere. -jött kicsivel később, egyhangúan a válasz.
-Harry, azért jöttem, hogy őőő megköszönjem, hogy felajánlottad az ágyad felét, és hogy gondoltál rám. Nagyon hálás vagyok. Köszönöm.
-Jajj te. nincs mit. Ez természetes. én pedig a kávét köszönöm. Nagyon kellett az este után.
-És mit keresel? -néztem rá kérdően.
-Háát a zoknimat. De végülis, így is jó. -Ezen nagyot röhögtem. 

-És a többiekről tudsz valamit? -jött a kérdés a fiútól.
-Háát Louis volt fenn amikor feljöttem, a többiekről nem tudok semmit.
Be sem fejeztem a mondatomat Niall jelent meg az ajtóban.
-Na végre megvagy. -nézett rám.
-Te jó ég mit csináltam? -ijedeztem.
-Háát jó lenne ha nekem egy finom kávét összedobnál. Csak ennyi. -kacsintott.
-Jó jövök. Na Harry sok sikert a zoknid megtalálásához. -nevettem a göndör, kék szemű srácra.
-Közben Zayn is csatlakozott hozzánk.
Liam már megcsinálta a saját kávéját, a maradékot elosztottam igazságosan a fiúk között. Niall már a hűtőben turkált mire megkapta a kávét, Zayn azért türelmesen várt.
Közben Danielle is megjött.
Bemutatkoztam neki. Szerintem nagyon jóban leszünk. Nagyon aranyos lány. Neki köszönhetően most már Liammel is beszélni tudtam egy pár szót.

A fiúk nem sok mindenre emlékeztek a tegnap estéből, de azért képek derengtek nekik.
Nagyon örültem, hogy itt lehettem, de úgy gondoltam ideje menni. Elköszöntem mindenkitől. Louis kísért ki, ismét megölelt, és próbált közeledni, akkor abban a pillanatban nem tudtam neki ellenállni, tehát megcsókoltam. Még mindig nem vagyok magamban biztos, de nem tudtam azoknak a gyönyörű szemeknek ellenállni. Mikor feleszméltem egyszerre elrántottam az arcomat, és a zavarban lévő fiúra néztem.
-Még gondolkodási időt kérek. -nagyon zavarban voltam én is.
-A telefonszámom úgyis meg van. Szia! -köszönt el végül.
Felszálltam egy buszra. Hát nem valami könnyű itt eligazodni a menetrendeken, de hát azért sikerült.
Nem volt valami nagy hely a buszon. Végig egymást löködték az emberek. De sikeresen haza jutottam.
Az asztalon egy levél állt. Apu volt itthon. Annyit mondott, hogy a recepciós küldte.
Félve nyitotta ki a levelet, és remegve kezdtem olvasni a sorokat...

Na sziasztok. Bár a megtekintéseken látom, hogy olvasgattok, de  azért kérlek, ha tetszik kommenteljetek. Előre is köszönöm :))

4 megjegyzés:

  1. Szijja most olvastam és ajjj miért hagyod itt abba? :((( :P és nagyon-nagyon de nagyon várom már a kövit. De egy kérdés.. Most mi van? Harry vagy Lulu vagy mi? Már nagyon várom, h megértsem kivel jön össze. Na szal várom :PP puszi Pinkypop

    VálaszTörlés
  2. Sziijja most olvastam el.. Es miert hagytad megint itt abba en meg fogok öszülni.. Ja es am nagyon tetszett szoval mar nagyon v
    árom a következőt, de egy kerdés.. Most akkor kivel kavar anne? Mert itt mar lattunk mindent, de nem baj igy jo :PPP puszi:Pinkypop

    VálaszTörlés
  3. Jah,ismét csak annyit tudok mondani,hogy FOLYTAASD!!!:))

    VálaszTörlés