2013. április 1., hétfő

95.Sokkoló hír

Április 11. 10 éve, hogy megismertem Harryt. Hihetelen. Ő már 28 éves, én pedig 26. Akkor fiatalok voltunk, és próbáljuk meg alapon elindultunk a közös úton, aminek a mai napig nincs vége, és remélhetőleg nem is lesz egyhamar. Tisztán emlékszem, nem is ismertem a bandát, vagyis nem rajongtam értük. Hallottam a rádióban a zenéjüket, és ennyi. aztán, mikor én megismerhettem mind az öt srác igazi énjét, akkor átjöttek a dalok, akkor, amikor pedig egy-egy versszakot, vagy sort Harry nekem énekelt, méginkább megszerettem a zenéjüket. Már 10 éve is meglehetősen felkapott fiúbanda voltak, rengeteg (főként tini lány) rajongóval. A turnékon a szállodák előtt sikítozva, türelmetlenül várták őket, csak egy aláírást, vagy hogy láthassák őket. A koncerteken rengeteg plüss mellett érdekes dolgok is repültek fel hozzájuk. Vannak dolgok, amik ezek közül nem változtak. Például a rajongók. Máig rengeteg van belőlük. Többen közülük már a kezdetek óta rajongnak értük, tehát vannak koncertek, ahol a rajongók fele 25-30 év körüli. De azt hiszem, vagyis úgy látom, hogy még a fiatalabb lányok azaza, a 15-20 évesek is oda vannak a bandáért. És nem csak a zene miatt. A srácok olyanok, mint az én fiatalkorom DiCaprio-ja, vagy David Beckham-je.. Nem csak a saját korosztályuknak álompasik. De mára már mind az öten foglaltak. Louis-nak és Eleanornak 2 kisfia van, az egyik 7 a másik 5 éves. Liam-nél és Danielle-nél egy 6 éves kislány gazdagítja a családot, Zayn-nél és Rebeccánál pedig egy 14 hónapis lány, Hope. Niall és Do szerelméből pedig egy 4 éves kislány született, és egy 1 hónap múlva reméljük érkezik egy kisfiú is. A fiúk kapcsolata a zenélés miatt nem romolott, és ha Londonban van egy koncert, a gyerekekkel mi is szívesen elmegyünk, és nem csak mi, a kicsik is ugyanúgy élvezik. A lányokkal a kapcsolatunk nem romlott meg, sokszor találkozunk, és miközben mi beszélgetünk a kicsik jól el játszanak egymással.
Az ember 28-30 évesen még fitt, életerős, és strapabíró. 12 év végigdolgozott pálya után is, úgyhogy a fiúk fél éve gond nélkül bevállalták egy Amerikai turnét. talán az volt az, ami a lányokkal méginkább összehozott minket. Azért mindannyiunknak rosszul esett, hogy a fiúk másfél hónapra kimennek Amerikába. De mi már viszonylag tudtuk kezelni a helyzetet. A gyerekek azonban még nem túlságosan. ső, az utolsó egy hétben már nagyon nyügös volt szinte mindenki. Minden este kérdés volt, hogy mikor jön apa, mennyit kell még nélküle audni. Az utolsó héten közösen számoltunk vissza.
Az a másfél hónap mindannyiunkat megviselt, és a csajokkal sokat beszélgettünk, hogy ez így nem oké, merthát mindenkinek van családja, és azért a kisgyerekek szeméből nézve a másfél hónap is sok. Mivel az eddig turnék minn öbb hóaposak voltak, de azzal az indokkal, hogy gyerekeik vannak, lerövidítették.

-Anyu, még ma aludhatok veled, vagyis veletek. Aztán holnap úgyis jön apu. -bújt be mellém este az ágyba a már 6 éves Darcy.

-Máj csak egy nap és jön apa? -állt fel a kiságyában a 3 éves Harry is.

-Igen, de holnap este jönnek, úgyhogy sokáig fent kel maradnotok, ezért aludjaok sokáig, és sokat. -adtam nekik egy puszit, és lekapcsoltam a lámpát.


A srácok gépe este 6-kor szállt le. Mindenki, mármint mi feleségek és a gyerekek izgatottan vártunk, mikor bemondták, hogy megérkezett a gép. Persze, minden másnap, vagy akár naponta telefonon beszéltünk, meg skypeoltunk, de az nem adta vissza teljesen Harryt.

-Apaaaaaaaaaaaaa. -futott oda az összes gyerek a saját édesapjához, és többen könnyes szemmel ölelgették őket Ami persze a híres bandatagok szemébe is könnyeket csalt.

-Szia életem. Nagyon hiányoztál. -csókolt meg Harry, kezében a 2 gyermekünkkel.

-Te is drágám.-öleltem meg.

Este vacsi közben Harry sokat mesélt. Főleg a gyerekeknek. Harryt a repülő, és a repülés érdekelte, Darcy-t inkább a városok.Szóval a nemrég megérkezett apukát kérdészápor fogadta, de végül mindenre sikerült válaszolnia.

-De hoztam is ám ajándékot! -vett elő a bőröndjéből egy nagy táskát.

-A legkisebbnek. -vette fel magához Harryt és odaadta neki a nagy dobozt, amiben egy távirányítós repülő és egy plüss maci  volt.

-Komolyan gondoltad te ezt? -nevettem rá, miközben a szép csillárokat néztem.

-Öhhm. -mosolygott pimaszul a férjem.

- Darcy. Neked is hoztam ám valamit. -vett elő a táskából egy kis kerámiát, amin egy lány zongorázott, a háttérben pedig ott volt a szabadság szobor.( a lányunk nagyon zenemániás,szeret énekelni, velem pedig sokszor zongorázgat) Emellett pedig a sulira készülve egy Hollywood-os tolltartót is rejtett a táska.



-De rád is gondoltam ám. -Halászott elő egy félig már elszáradt fehér rózsát a táskából. -Ezt tudod hol, és kitől vettem? Attól a nénitől, akitől akkro is vettem, mikor még 17 éves korodban kb kint voltunk. És Ő akkor is mondta, hogy sok boldogságot, mert nekünk együtt kell lennünk, igaza volt. -csókolt meg. -És igaz, hogy hervadt, meg kicsit száraz, de nekem ez akkor is sokat jelent remélem neked is....- hadarta zavarában, de egy csókkal leállítottam. Rémlett minden. A néni, és az, hogy fiatalon sétálgattunk New Yorkban.

-Köszönöm. -mondtam, és egy örömkönnycsepp gurult végig az arcomon. Nem tudom azért-e, mert újra láttam, és megcsókolhattam, vagy azért,mert ennyire figyelmes, és mert előjöttek a régi emlékek.

-Anya. Te sírsz? -néztek rám egyszerre a gyermekeim.

-nem. -töröltem le a könnyeim, és rájuk mosolyogtam.

Este egyik gyerkőc sem szeretett volna elaludni. Nagy nehezen végül aztán 10 óra után a kis Harry is kidőlt, a nagy pedig bebújt mellém. Szorosan magához ölelt, én pedig izmos mellkasán boldogan aludtam el, miközben Ő a hajamat simogatta. Most, így közeledve a 30-hoz rájöttem, hogy néha többet ér egy ilyen, összebújós, itt vagy mellettem este, mint egy hancúrozós..


A turné után a fiúk kaptak 2 szabad hetet, amit mindenki szinte csak a családjával töltött. E két hét letelte után vasárnap este a fiúk mindenkit elhívtak a közös lakásba, mivel szerettek volna valamit bejelenteni.
7-re vártak minket, fél 7 fele mi is kocsiba ülütnk, és elmentünk. Harry msot először járt itt, neki még idegen volt a hely, a többiek már kicsit otthonosabban mozogtak, mi pedig a megszokott helyünkre behuppantunk.
Liam állt ki elénk (mint ahogy álltában) Valahogy Ő az ilyen szóvivő, vagy nem is tudom. Arca komoly volt.

-Már mindannyian régen voltatok itt,  de most egy nagyon fontos ügyben hívtunk ide titeket lányok. -kezdte, majd kicsit csendbe maradt, és kezeit babrálta. -Szóval. a fiúkkal sokat beszélgettünk, és úgy döntöttünk, ez volt az utolsó turnénk, és az utolsó előtti fellépésünk. -mindegyikünk arcára kiült a döbbenet.

-Nyugi. Nem oszlunk fel, csak, abbahagyjuk. Mondhatni nyugdíjba vonulunk. Korán belecsöppentünk ebbe a sztárságba,és az egész tini korunk, és a felnőtt korunk egy harmada is ráment. Viszont mindenyiunknak családja van. Több kevesebb idő után mindenkinek sikerült, és egy gyermekkel mindenképp bővíteni a családját. Közösen úgy döntöttünk, hogy a fontossági sorrendben mindannyian a család áll az első helyen, így hát a zenélés abbahagyjuk. Kb 1 hónap múlva lesz egy koncertünk még itt Londonban, és egy álom véget ér. Egy másik meg a családunkkal elkezdődik. -törölte le az előbújó könnycseppe Lou az arcáról.

-Ez komoly? -néztem halál sápadt arccal Harryre, ő pedig csendben bólintott, és fejét vállamra hajtva, éreztem, hogy a felsőm könnyektől ázik....




Hát sziasztok. :)  5 résszel a vége előtt. Te jó ég. Ez még nekem is kicsit hihetetlen. De hát, egyszer minden jónak vége lesz. Köszönö a kommentekt, bár nekem úgy tűnik (a tetszikek alapján) ,hogy egyre kevesebben olvastok. De most már mindegy. csak kissé fura, hogy 137 rendszeres olvasóm van, és a 94.rész 30 tetsziekt sem kapott. A 2 nemtetsziknek az indokát nem kaptam meg, de örülnék, ha megtudnám. Na, de nem szaporítom a szót. Ez alatt a majdnem egy év alatt úgyis sokat kaptam tőletek, rossz szavam nem lehet az olvasóimra  :D De azért örülnék, ha a következő részig lenne egy 10-15 komment. De amint tudom hozom a folytatást. de néha jól esik a bíztatás, és a kritika is. xX.
Anna :))

35 megjegyzés:

  1. hihetetlen jóó. siess a következővel. nagyon, nagyon sajnálom hogy abbahagyod. remélem lesz új blogod. :))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igyekeztem, de sajnálom, hogy csak 2 hét után hoztam. :( Ez után lesz egy kis szünet, aztán utána még nemtudom mi lesz...

      Törlés
  2. Szia!
    Ez szerintem olyan szomorú lett, hogy elsírtam magam. Na mind1 várom a kövit és ha befejezed a története én a következő történetet is fogom olvasni.
    Puszi: Bella
    Ui:mindig olvasni fogom az írásodat.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Az volt a cél, hogy szomorú legyen. :) Kedves tőled, hogy olvasnád a következő blogom, de most ez után lesz egy kisebb (vagy nem kisebb) szünet..

      Törlés
  3. Nagyon jó lett :) IMÁLAK *-* mindig megtud siratni vagy éppen nevettetni a történeted :') NAGYON REMÉLEM H LESZ ÚJ BLOGOD OLVASNÁM MINDEN FÉLE KÉPPEN !!!!!! *o*

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ez a cél minden résznél. :) Hát, kedves tőled is, hogy olvasnád, de most lesz egy kis/nagy szünet, aztán utána még nemtudom mi lesz...

      Törlés
  4. Nagyon jó lett de 1 kicsit szomorú is :) De hàt az nem baj. Am én is nagyon remélem h lesz másik blogod!
    És siess a kövivel!! :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Az volt a cél, hogy szomorú legyen. :) másik kérdésre a válasz: http://onedirectionandanne.blogspot.hu/2013/04/egy-eve.html

      Törlés
  5. Úristen nagyon jó lett:) Én esküszöm belekönnyeztem, amikor lemondták:) Nagyon jól írsz:) a 94. résznél lévő leghosszabb kommentes névtelenke én voltam:)Nagyon sajnálom, hogy "csak" 100 részbpl fog állni ez a történet, de, ahogy írtad, minden jónak vége lesz egyszer.. Sajnos:( Nagyon fog hiányozni ez a blog, mondjuk igaz, hogy csak 3 napja olvasom, de nekem, mintha egész életembe itt lett volna:) Mielőtt elérjük a 100. részt, szeretném megköszönni (úgy gondolom nem egyedül vagyok), hogy annyi szép percet adtál nekünk ezzel a bloggal.. Komolyan mondom, a LEGESLEGJOBB BLOG A VILÁGON.
    Nagyon jó lenne, ha megpróbálná egy profi lefordítani angolra és az egészet elküldeni a fiúkhoz:) Biztos vagyok benne, hogy nekik is tetszeni, hiszen kinek nem..
    Mégegyszer köszönöm ezeket a perceket, és remélem az utolsó pár részt is annyira fogom élvezni, mint az előző 95-öt:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ez volt a cél. :) Ez nagyon kedves tőeld, tényleg. Szívmelengető kommentek ezek. É meg köszönöm az olvasást. :) azért modnjuk szerintem annyira nem profi a történet, hogy könyvként kiadják, annyira meg végképp nem, hogy a fiúk kezébe kerüljön.. :D De köszönöm. :) xX.

      Törlés
  6. Hihetetlen, hogy már csak 5rész van hátra :C
    Már nagyon rég óta olvasom a blogod. Szinte a kezdetek óta. :)
    Hihetetlen mennyire jól írsz. Ez nagyon tetszett ez a rész. Mikor odata Harry a virágot Annenek, és mondta, hogy ezt még New Yorkban vette még Harry Annenek, és akkor eszembe jutott minden amit együtt átéltek :) IMÁDOM A BLOGOD!! :) ANNYIRA JÓL ÍRSZ, ÉS HIHETETLEN MENNYIRE BELETUDOM ÉLNI MAGAM A SZTORIBA. NE HAGYD ABBA AZ ÍRÁST. MUSZÁLY ÚJ BLOGOT KEZDENED EZUTÁN IS. MERT AMIT TEREMTESZ AZ EGY CSODA*o*
    Mikor vége lesz a blognak tuti tartok egy maratont, és elolvasom az elejétől a végéig majd a részeket. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Egyszer minden jónak vége lesz. :/ ez volt a célom. De egy kis időre most elvonulok, aztán utána még nemtudom mi lesz...
      A blog mindig is leérhető lesz, szóval bármikor végigolvashatjátok :) xX.

      Törlés
  7. Úristen már csak 5 rész van hátra :c mindig meg tudtál nevettetni vagy éppen siratni egy-egy résszel :)ez a rész is hihetetlenül jó lett :)

    VálaszTörlés
  8. Ez is nagyon jó lett :) Kár h már csak 5 rész van hátra :/ És nagyon remélem h csinálsz majd másik blogot!! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Még 5 rész ;) új bloggal kapcsolatban itt: http://onedirectionandanne.blogspot.hu/2013/04/egy-eve.html

      Törlés
  9. OOhh.Már csak 5 rész :'( Remélem csinálsz majd másik blogot.! Amúgy nagyon jó lett és sajnálom,hogy "vége"a bandának.Siess azért a kövivel.!:) :')

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Még 5 rész. :) másik bloggal kapcsolatban infók itt: http://onedirectionandanne.blogspot.hu/2013/04/egy-eve.html

      Törlés
  10. ez nem jó! nem tetszik! ez szomorú a végének boldognak kéne lenni mint pl.:
    együtt a család együtt a banda.
    attól még jó csak engem megsiratott ez:
    nem oszlunk fel csak abbahagyjuk.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A filmekben sincs mindig happy end. :) Az volt a célom, hogy ti is átéljétek a sztorit, és megkönnyezzétek. :))

      Törlés
  11. nekem kicsit gura ez a majdnem befejezés.. de hát te tudod h mit találtál ki :)) viszont ettől függetlenül még várom a következő részeket és még mindig remélem h vmi jó lesz a befejezés :DDD

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Akkor lehet a vége még furább lesz.. :/ márcsak 4 rész is minden kiderül, felkerül az i-re a pont. :)) xX.

      Törlés
  12. Hát ez elég meglepő egy rész lett. Arra még én sem számítottam, hogy ilyesmit fognak bejelenteni...ez szomorú. :/ De ettől függetlenül jó lett a rész :) Kíváncsian várom a következőt. :) Dorka. x

    VálaszTörlés
  13. nagyon jó lett csak így tovább :) ...... remélem majd lesz másik blogod is ;)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igyekszem. :) másik bloggal kapcsoaltos infók itt: http://onedirectionandanne.blogspot.hu/2013/04/egy-eve.html

      Törlés
  14. Úristen :) ez nagyon jó rész :))) Nagyon szeretem a blogodat ) gyorsan köviit :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. örülök ha tetszik. Nem lett olyan gyorsan.. :/ :$ xX.

      Törlés
  15. Nagyon jó *-* Várom a kövi részt! :)

    VálaszTörlés
  16. kaki rambo történet :((

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. most pedig érthetően, és intelligens módon is megfogalmaznád? :D

      Törlés
  17. eléggé illúzióromboló tud lenni hogy nem vagy képes kiírni azt, hogy "körülbelül"...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. bocsi, hogy egy szót rövidíteni mertem. :/ xX.

      Törlés