2013. március 27., szerda

94. Régi, új és változatlan érzelmek

Hátranéztem, bár a hang ismerősen csengett a fülembe, és az állt mögöttem, akira a hang alapján gondoltam.

-Adam. Mit akarsz már megint? -kérdeztem idegesen.

-Csak gondoltam már úgyis olyan régen láttál. 5 éve... -nézet bele a szemembe.

-Nem is akartalak. -vágtam rá flegmán, de belül egy elmagyarázhatatlan érzés tört elő belőlem.

Annak ellenére, hogy Harry gyermekét hordoztam a szívem alatt, a hatalmába kerített az az érzés, amit kb 10 éve éreztem Adam iránt. Ahogy a szemembe nézett, láttam a vágyat. És elfogott egy érzés, amit egyszerűen magamnak sem merek bevallani, de így van. A pillangók amik már rég nem csapkodtak a gyomroman, most újra feléledtek. Nem értettem. Adam iránt éreznék valamit? Nem,nem,nem! Anne ezt azonnal verd ki a fejedből.

-Biztos vagy ebben? A szemeid nem ezt mutatják. -lépett közelebb.

-Adam! -kiabáltam rá, de Ő nem hátrált meg. Ajkai közeledtek ajkaimhoz.

,,És téged el nem hagylak, holtomiglan-holtodiglan!" Harry jegyes esküének szavai csengtek a fülemben, és a könnyek egyszerre bújtak elő a szemeimből, arcomat pedig elfordítottam.

-Hagyj békén. -löktem el magamtól, és könnyes szemekkel elrohantam, a tóhoz, ahol nem is olyan rég jártam. Senki nem volt ott, mint ahogy már megszoktuk. Leültem a padra, és gondolkodtam. Soha az életben nem szerettem úgy valakit, mint Harryt, épp ezért mentem hozzá feleségül. Adam-ot is szerettem, anno, 14 évesen talán, de miután üldözött, és hasonlók, megutáltam. De az idő talán mindent megváltoztatott? Lehetetlen. Nem lennék képes megbocsájtani neki. Meg akarta ölni a férjemet. Minél gyorsabban el kéne felejtenem.

Egy 20-25 perc után szédülni kezdtem, így nem sokkal később egy busszal haza is mentem, de közben a mai események forogtak előttem: Bővül a család, azaz ismét gyermeket várok, Adam szabadult, és ,,véletlenül" össze is futottunk, és nem tudom mit érzek.

-Anyu. -futott oda hozzám egyszerre Darcy. És innentől kezdve minden kitisztult. Nekem családom van, akiket nem fogok elhagyni!



-Minden oké? Mi tartott ennyi ideig? -köszöntött egy csókkal Harry.

-Este elmondom. -súgtam a fülébe, majd levetem a kabátom, és leültem velük vacsizni. -Mi volt ma az oviban Darcy?

-Szemmi érdekesz. Vadisz de. Összevesztem a Lilly-vel. -húzta oldalra a száját.

-Mert mi történt? -nézett rá kérdően az apukája.

- Mejt nem adta oda a babámat, én meg megütöttem. -mondta határozottan, mi pedig elmosolyodtunk.

-De ilyet nem szabad csinálni! -modntam neki szomorúan.

-Hojnap bocsánatot kéjek. Ígéjem! -modnta majd megitta az utolsó korty kakaóját.

-Ez a beszéd, most pedig irány fürdeni! -emelte fel HArry,és egészen a fürdőkádig futott vele.

Amíg a kislány boldogan lubickolt a fürdőkádban, én kivastam holnapra a ruhát amit fel szeretett volna venni.

-Mikor mondjuk el neki, hogy terhes vagy? -ölelt át hátulról Harry.

-Akár ma is elmondhatjuk neki. -mosolyogtam rá, és belenéztem a szemébe, azt az érzést várva, amit Adam-nél is éreztem.

A kisláynunkat ma az apukája fektette le, addig én befeküdtem az ágyba, és olvastam.

-Anya. Nem is adtál puszit. -bújt be mellém a kislányom, én pedig egyszerre két puszit nyomtam az arcára, közben pedig Hary is befeküdt mellénk, és a hasamra helyezte a kezét.

-Darcy, képzeld, van egy jó hírünk. -mosolygott a kislányra.

-Kapok még egy barbie házat, fiú barbie-val? -nézett ránk csillogó szemekkel.

-Nem, sokkal jobb. -mosolyogtam rá.

-Lesz egy kistestvéred. -mondta ki végül a férjem.

-Ez komooooooooly? -kiabálta, közben pedig megölelt.

-Igen, de csak óvatosan. -pusziltam meg a homlokát. Talán most Darcy,és az újabb születendő kis Styles tartja bennem a lelket.


Mivel Darcy az örömhír hallatára nem nagyon akart alduni menni, én előb kidőltem mint Ő. Harryt pedig hajnali 3-kor megláttam a lány ágya mellett ülve aludni. Nem akartam felkelteni  így hagytam, csak egy képben megörökítettem, és ha nem lett volna túl sötét, nagyon édes kép lehetett volna, de így, hogy szinte semmi nem látszik, a kedven képem marad az, amit az ovis farsang után készítettem róluk:




♦~♦~♦~♦


Az idő mint már megszokhattunk hihetetlenül gyorsan telt. A pocakom egyre nagyobb lett, Darcy pedig egyre türelmetlenebb. Egyre jobban akarta már látni a kistestvérét, akiről később kiderült, hogy kisfiú.
December 10.-én hajnaltájt pedig életet adtam az ifjabb Harry Styles-nak.
A karácsonyi előkészületekben anyuék, és Harry anyukája is sokat segített, nélkülük nem lenne karácsonyfánk, és ajándékaink sem.
Szenteste reggelén Darc már fél 8-kor felébred, és engem is felébresztett, Harry kiságya melett, hogy hallja a karácsonyi zenét, meghozták az angyalok a fát. Mivel éjjel mi díszítettük, álmosan elküdltem, hogy szóljon az apukájának, én pedig kivetem a kiságyból a kicsi HArry-t akit a nővére kedvesen felébresztett.



Közösen, négyen lementünk a napplaiba, ahol a kislányunk vadul kezdte bontogatni az ajándékokat, én pedig karomban a kis Styles-al, leültem a kanapéra.

-Boldog karácsonyt. -csókolt meg Harry.

-Neked is drágám. -mosolyogtam rá, és egy örömkönnycsepp gördült le az arcomon. Eszembe jutott az első közös karácsonyunk. Amikor csak ketten voltunk. Mint pasi, és a barátnője. Most pedig egy élet által már kissé megviselt anya és apa mellett egy boldog kislány és egy kisfiú ünnepel együtt a karácsonyfa alatt. Kell más az embernek? Nem!



Hát hellóbelló. Íme a 94. rész. 6 résszel járunk a vége előtt, kíváncsi lennék, ti milyen befejezésre számítotok. Ezeket kommentben várom, bennem már egy ideje megvan, hogy mi lesz, de hátha valakinek jobb ötlete is lesz... :) Várom a kommenteket, és ha tudom hozom az új részt, mivel a blog 1. szülinapjára be akaram fejezni ezt a blogom. Ez nem fog összejönni, de április vége fele, biztosan vége lesz. :/
Szóval ki milyen befejezésre számít?
Anna xX. :)

22 megjegyzés:

  1. Hű hát ez érdekes rész lett. :D az elején, hogy Adam ugye megjelent (egyébként gondoltam, hogy ő lesz) és hogy ilyen érzéseket váltott ki Anne-ből. Vajon megint szerelmes lesz belé és vele lesz, nem pedig Harryvel? Hmm. :) Ami pedig a másik felét illeti, nagyon aranyos lett :) Darcy aranyos, hogy így örült a kisöccsének :) Azt viszont sajnálom, hogy már csak 6 rész van hátra. :/ Kiváncsian várom a folytatást! :) x

    VálaszTörlés
  2. Nagyon szeretem ezt a blogot.. rettentően sajnálom hogy befejezed. :( remélem kezdesz majd újat. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Örülök. :)) a végén kiderül, mi lesz a jövőben... ;)

      Törlés
  3. Oooooo......:333
    Olyan edesek!!! Imadom!!<3333
    SIESS a kovivel!!!:****

    VálaszTörlés
  4. Tyű!Nagyon-nagyon jó a blogod!Remélem nem fogod abbahagyni az írást!Kár,hogy csak 100 fejezet lesz!Nagyon imádom a blogodat! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. csak 100? :) Több mint 1 év. a jövő még majd eldől.. ;)

      Törlés
  5. Ez nagyon jó lett, de remélem a végén ,,happy end'' lesz. Mert az fura lene ha Anne Adam-mal jönne össze :/ Harrynek és Annenek együtt kell maradnia :)) (sztem) :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. márcsak 5 rész és minden kiderül. :) sajnos a mai napig vannak ilyenek, kérdés, hogy nálam mi lesz... ;)

      Törlés
  6. Nagyon jól írsz.Remélem Harry és Anne eggyütt maradnak.Kár hogy nem sokára vége.:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Élvezzétek ki ezt az 5 részt (lesz mit) ;)

      Törlés
  7. HAPPY END LEGYEN A VÉGE.! Kár,hogy ilyen hamar vége lesz.! Siess a folytatással.!

    VálaszTörlés
  8. nagyon jó rész lett.. :) persze ez nem meglepő.. :DD és azt szeretném h vmi aranyos és cuki legyen a vége.. és persze nem olyan h a végén megválaszolatlan kérdések legyenek.. :)) ja és köszönöm, mert végre megkaptam a díjamat!!! :D és siess a folytatással... :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ez kedves tőled. 4 rész múlva minden eldől. :)
      Jajj ne is mondd. Hihetetlenül szégyellem magam, még most is. Örülö, hogy 4 hónap után megkaptad. :$ xX.

      Törlés
  9. Úristeen!Anniyra imádom a blogodat és szó szerint majdnem sírok,hogy már csak pár rész és többet nem olvashatom!:(( Esetleg nem akarsz belekezdeni egy másikba?én tuti rendszeres olvasója lennék!A végébe pedig nem akarok beleszólni,mivel eddig is te találtad ki a részeket és én így imádtam!:) xx

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hát ez hihetetlenül kedves tőled. :) A jövőt már annyian kérdezgettéetk, lehet nem az utolsó résznél kéne elmondanom mit tervezek. LEgkésőbb a hónap végére kiderül mi lesz.. :) xX.

      Törlés
  10. nagyon jó lett 1 és fél nap alatt elolvastam az egész blogot mert nemrég találtam rá és mondom beleolvasok és nem volt hiba :) kár h nem soká vége :'( szívesen olvasnám ugy a folytatást h az ifjabb Harry-ről szól a történet Anne és Harry jó tanácsokkal látják el fiukatm,lányukat meg ilyesmi. de ha vége hát vége de imádom az írásodat :)))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. OMG :O Amit én egy év alatt megírok, azt ti ennyi idő alatt elolvassa valaki. hősvagy. :) mivel főként a One Direction-ről szól a történet, fura lenne ez a fajta folytatás..De érdekes... :)) xX.

      Törlés
    2. vannak ilyen gondolataim XD és igen ha már az első rész izgalams a történet elején akkor folytatom az olvasást és ha nem tanultam volna pluszba mellé akk egy félnap sem kellet volna :D <3és te vagy a hős nekem ilyen fantáziám nincs h össze hozzak lassan 100.fejezetet én még 1-et is alig birnék megirni nem hogy 100-at :)

      Törlés
  11. Happy end legyen a vége!! Harry és Anne együtt kell maradjanak!!!!:)
    nagyon imádom a blogod! szinte mindennap megnézem van e fent új rész!:)♥

    VálaszTörlés
  12. Anna!:) Vasárnap találtam ezt a blogot, és ma olvastam el az utolsó részt:) minden nap csak ezt olvastam, semmi mást nem csináltam szinte:) szívből kívánom, hogy ezt a történetet egyszer majd könyv formájában a kezembe tarthatom:) Kérlek, minél hamarabb folytasd, nagyon szeretném, hogy jöjjön a következő rész:)
    De szeretnék kérdezni valamit:) Miért szeretnéd befejezni a 100. résznél:) Nem lehetne valami feltétele, hogy folytasd tovább?.. Szerintem itt mindenki nagyon szeretné, hogy folytasd, nem vagyok egyedül..2 nap alatt olvastam el 94 részt és nem szeretném abba hagyni..:) A legeslegjobb blog, amit valaha is olvastam. : ) Remélem válaszolsz erre, vagy legalább elolvasod:)
    U.Tekla♥

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Egyik legkedvesebb kommentem. :') ♥
      Hősvagy, teis. Amit én egy v alatt megírtam, te másfél naap alat tkivégzed. :D A könyv megfontolandó, de sok átalakítgatással járna de segítséggel lehet belevágok. :)
      Na, és akkor hoszsú kommentre hosszú válasz. Régen kezdtem, egy éve. Nem is mindig volt ihlet, és egyszer minden jónak vége kell hogy legyen. Ennek is. Ez alatt a 100 rész alatt én beleadtam mindent, hogy ti élvezzétek azt amit írok. Sokszor szenvedtem ihlet hiányban, de én az a fajta lány vagyok, aki ha valamit eltervez, azt meg is valósítja, ah meg tudja. Voltak rövid, kevésbé jól sikerült, és jobban sikerült részek, de azthiszem a csúcsún kell abbahagyni. :D
      Úgyhogy sajnos nincs feltétel.. :(
      Nekem is nagyon közel nőtt a szívemhez ez a blog, és ugyanannyira fo jiányozni mint nektek :)
      Minden kommentet elolvasok, hiszen minden olvasóm fonots, a kommentelőim főleg. :)
      Komoylan modnom, meghatódtam :') xX.

      Törlés