2013. április 20., szombat

97.Nem várt befejezés

Louis beszéde után Niall következett. Róla mondható el a leginkább, hogy érzékeny, így Ő már csillogó szemekkel állt ki a tömeg elé.



-hát, öhm. Sziasztok, vagy mi. -túrt bele zavartan a hajába.-Tegye fel a kezét, aki ma jól érezte magát. -próbálta meg oldani a feszültséget. A magasba peig szinte az összes kéz felemelkedett, amelyik pedig nem volt a magasban, azok éppen zsepit kerestek a táskájukban. Niall elővette a telefonját, és csinált egy képet. -Köszönöm! Ti vagytok a legjobbak. Bár ezt már 2010-ben is így gondoltam. Mikor majdnem a döntőig vittetek minket az x-factorban. Aztán utána féltem, mi lesz, ha feloszlunk. De szerencsére ez nem történt meg. Elindult a karrierünk. Egyre több directioner lett, nekünk pedig sorban jöttek a klipjeink, albumaink, turné dvd-ink.  Mindezekkel a hátunk mögött a csúcson abbahagyjuk, vagyis abbahagyjuk a zenélést. Van 2 csodás gyermekem, akikért megéri. És az édesanyjukért. Do-nak is sok mindent köszönhetek. -nézett hátra hozzánk. -Tudom, ez nem valami Oscar átadó, de szeretnék még pár embernek köszönetet mondani. Köszönök mindent Anne-nek, akit mostmár inkább mrs. styles-ként ismer a világ. tizenévesen sokat segített, és ha kell, még most is ugyanúgy fordulhatok hozzá tanácsért. Olyan volt mint egy húg. Köszi Anne! -mosolygott hátra. -De persze a szüleimnek is hatalmas köszönet, hogy erre az útra elengedtek. Hogy hagyták, hogy azt csináljam amit akarok. Köszönet a producereknek, zenei rendezőknek,zeneszerzőknek,dalszövegíróknak, és mindenkinek, aki egy picit id hozzá tett a One direction-hoz. És végül köszönöm ennek a 4 fantasztikus srácnak, hogy befogadott, és a testvérük lehettem, lehetek. Akikre mindig számíthattam, és akiket soha nem fogok elfelejteni. Soha. -ült vissza a többiekhez, majd nem sokkal később Zayn tápászkodott fel a kanapéról.

-Jó estét London. Was happenin boys? -kiabált bele a mikrofonba.-2010.július 23. Ez a nap már biztosan mindenkinek benne van a szívében. Nem csak nekünk, hanem nektek is. És most ehhez társul egy dátum. A mai nap,amikoris egy álom talán véget ér. De azt szokták mondani, hogy csak az hal meg, akit elfelejtenek. Ilyen rajongók mellett, mint amilyenek ti vagytok, nem hiszem, hogy minket el fognak felejteni 10-20 év múlva. Mondjátok el mindenkinek, mi is az a One Direction. 5 srác, akik csak élvezték az életet. Nem is gondolták túl komolyan a dolgokat. Most pedig itt áll, vagyis ül, 5 érett családapa. Akik egy meghatározó döntést hoztak. abbahagyják azt, ami az életük egy részét tölti ki. De a többi részében ott lesztek ti, ez a 4 idióta,akikre mindig számíthatok, a csodás, és gyönyörű feleségem Rebecca , és Hope. Csodás kislány, ajándék fentről. Én a többiekkel ellentétben nem kétgyermekes apuka vagyok. De ez az egy csöppség sokat jelent nekem. Megérdemeljük, és okkal Remény, a neve. Remény, amire ezalatt a több mint egy évtized alatt sokszor szükségem volt. Rengeteg mélypontom volt, amikből néha ti, néha Anne, néha a srácok, újabban pedig gyakran Rebecca húzott ki. Előttetek nőttem fel, ismertek, és tudjátok milyen hangulatember vagyok.Becca ezt is eltűri mellettem. Érte, és a kezében tartott csöppségért. -mutatott hátra. -Megéri eldobnom az egyik álmom. Talán már többen szülők, anyukák vagytok, megérthetitek mekkora öröm ha a gyermekedet a kezedbe veheted, a kezedben tarthatod. felér egy arénányi ember szeretetével. Tudom, sokan szerettétek volna, hogy ti legyetek a híres Mrs.Malik, és a kis Malik gyerekek anyukái, de ez a kiváltságos helyzet Beccáé. De ti is kis directionerek anyukái lehettek, és garantálom, hogy Hope is a barátnőit fogja majd idegesíteni a One Direction dalokkal, ahogy ti is tettétek pár, értünk nem rajongó haverotokkal. A pólón lévő forever legyen igaz, és tegyetek róla, hogy ismerjenek minket 50 év múlva is! Ti vagytok a legjobbak! -tapsolta meg a közönséget Zayn, és leült. A zsepis zacskók zörögtek, szipgtak a lányok, világítottak a telefonok, készültek az utolsó képek. Zárásként beraktak egy videót, a kezdetektől egészen az utolsó koncertig, közben pedig a Forever Young szólt halkan, Harry pedig kiállt, Darcy pedig egyszercsak felszaladt a színpadra, egyenesen az apjához, aki gond nélkül leguggolt mellé, és valamit a fülébe súgott.
 






-Jó estét London. Sziasztok! Nemtudom mennyire titok, hogy minden koncert előtt szoktam izgulni. De ma kifejezetten rosszul vagyok egész nap. Izgultam. Még mindig nem tudom pontosan, hogy mit kéne mondanom.Hiszen a rajondók igenis sokat számítanak nekünk. Most kérnék bocsánatot attól a több mint 10 millió embertől akit nem követtem vissza a twitteren, vagy nem retweeteltem amit írt. de láttam mindent. Sokszor ovlastam koncertek után a köszönő üzeneteket, miszerint örök életre szóló élmény volt az este, és együtérzően olvastam azoknak az írását  akik nem jutottak el egy koncertre.És még msot sem látott minket az összes rajongónk élőben. De én mondom, nem ettől lesz egy directioner directioner. Hanem attól, hogy nem divatból, hanem a szívéből szeret minket.akár a kezdetek óta, akár pár éve. Apropó, kezdetek. 2010-ben fogtam magam, és kiálltam egy hatalmas színpadra, és énekeltem. Mert szerettem volna híres lenni, hogy szeretetet kapjak az emberektől, hogy szeressenek. Meg is kaptam. De már abban az évben rájöttem, hogy 100emer szeretetét egy lány is tudja pótolni. A neve Anne Gand volt. Akit mostmár életemnek, és a feleségemnek szólíthatok. A szüleim,és a nővérem melett Ő volt az aki végigkísért ezen a pályán. Ő mellettem volt, amikor összetörtem, amikor ideges voltam, de velem örült, ha díjat nyertünk, vagy csak jelölést kaptunk. Tiniszerelemnek indult, holtomiglan-holtodiglan lett belőle. -modnta, majd hátra nézett, nyelt egy nagyot, és folytatta volna, de a nagy, feszült csendben annyit hallottunk, hogy egy puskából kilövik a golyót, majd mindenki sokkoltan nézett a hang irányába.


És akkor talán a részekhez kapcsolódóan aki még nem látta volna a videót, ajánlom figyelmébe:



Hát hellobelló. Nem a leghoszabb rész, de lényeges. Nem tudom, vagyis nem érzem, hogy nagyonjónak, vagy nagyonrossznak sikerült, döntsétek el ti. Mondtam én, hogy lesznek tt még izgalmak. Nagyon fontos lenne a véleményetek, szóval várom. :)
Egyik ovlasóm pedig megkért,hogy hirdessek valamit: A Popcorn magazin szeretne egy 1D-s magazint kiadni, és ez megfelelő számú előjegyzés esetén meg is történik, aki tud, vagyis szeretne a www.directioner.hu oldalon előjegyezhet a magazinra.
Anna xX. 

19 megjegyzés:

  1. Légyszi légyszi nagyon siess!nem vártom ilyen fordulatot,de kíváncsi vagyok,hogy mi sül ki belőle!éés nagyon tetszik az is,hogy nem olyan sablonos a befejezés..vagyis már az előtte lévő részek sem!xx

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kint a következő, azthiszem a kérdésekre választ kapsz a 98.részben. Remélem ez sem sablonos.. :)) xX.

      Törlés
  2. nagyon nagyon nagyon tetszett!!!!! nagyon szépen kérlek siess a következő résszel!!!!!!! mondjuk remélem nem lesz benne semmi katasztrófa.. :)) szval gyorsan írj új részt! :DD

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Megpróbáltam sietni. Kint van. :) A kérdésekre választ kapsz. xX.

      Törlés
  3. Legyen Happy End a vége :') Nagyon jól sikerült :) <3
    Siess :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. 98.-asból eldőlt happy end lett-e vagy sem. :D xX.

      Törlés
  4. Ez egyszerűen fantasztikus !
    Négy napja találtam rá erre az oldalra és most tűkön ülve várom a folytatást.
    Lehetetlennek tünik de nem tudta abba hagyni, volt hogy napi 2-3 óra hosszán át olvastam és ezt is csak a tanulás szakította félbe .
    Nagyszerűen írsz és a történet is nagyon jól sikerült !
    Valós hatást kelt és én el is tudom képzelni hogy a fiúk így élik mindennapjaikat !
    További sok sikert !!! Tehetséges vagy !

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Örülök, hogy elejétől a végéig elolvastad kevesebb,min egy hét alatt. Örülök, ha tetszik a ,,művem". Köszönöm! :') xX.

      Törlés
  5. lécci legyen happy end!!:-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. kint van a 98. abból már lehet következtetn arra, hogy mi lesz a vége.. :) xX.

      Törlés
  6. Kérlek legyen Happy End! Így is végig sírtam az egészet....

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Néhány résznél úgyis az volt a cél, hogy megsirassam az olvasókat. A végére pedig lassan fényderül, a mostani 98.rész sokat elmond.. :) xX.

      Törlés
  7. siess a következővel. őszintén megmondva, rajongód vagyok. hihetetlen milyen blogot vagy képes vezetni. csoda van a kezeidben, az agyadban, a szívedben. igazából nem nagyon ismerlek de már most tudom hogy te egy csodálatos ember vagy, az írásaidból ítélve. (amúgy ezt csak azért írtam le, hogy tudd .:3 )nagyon kérlek. siess a következővel. :)))))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :') nagyon kedves vagy. öszönöm a szívmelengető szavakat. Igyekeztem sietni, kint a 98. rész :))xX.

      Törlés
  8. egy szó:SSSSSSSSSSSSSSSSSSIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIEEEEEEEEEEEEEEEEEEEESSSSSSSSSSSSSSSSSSSS:)<3

    VálaszTörlés
  9. Úrissten mi lesz itt??:DD siessss nagyoon!!<3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kint a 98. a kérdésedre benne van a válasz. :)) xX.

      Törlés
  10. Ejjjj de klassz lett má'. :DDd és szomorú és megható egyben. :)) xx

    VálaszTörlés