2013. április 14., vasárnap

96. Ez is eljött

Hát elérkezett ez is. Június 20. A Búcsúkoncert, az O2 arénában. A koncert 6 órakor kezdődött, de már Harry reggel nagyon ideges volt.

-Ahj, nem is tudom. -dőlt vissza mellém reggel embertelen időben, már fél 6-kor.

-Na, mondjad. -fogtam meg a kezét, és mellkasára dőltem.

-Nem akarom, hogy vége legyen, de veletek akarok lenni. -mondta, és egy apró könnycsepp gördült le az arcán.

-Ti döntöttetek így. De tudod, valamit valamiért. -húztam el a számat, majd lecsókoltam a könnycseppét- De csak úgy megjegyzem. a One Direction-nek soha nem lesz vége. Több milliós, sőt mára miliárdos videó megtekintések, rengeteg rajongó, akik a mai napig kívülről fújják a dalaitokat, és valószínüleg a gyerekeiket, unokáikat is boldogítják velük.És ki tudja hány négyzetméterenyi területet foglalnak el a posztereitek a szobák falain. Ti továbbra is jóba lesztek, csak nem lesznek turnéitok. Sokkal több időd lesz a gyerekeidre, és az igazi rajongók így is szeretni fognak titeket. Hiszem emlékszel. Az esküvők után vesztettetek pár ezer követőt, és ennyi, több videó is készült, hogy soha nem fognak elfelejteni titeket.

-Jó, igazad van. De szerintem ezt a koncertet meg fogom könnyezni. -simította végig a hátam.

-Ez természetes, mondhatjuk. Még szerintem én is megkönnyezem, és a rajongók is. De ez lesz a cél, nem? -mosolyogtam rá biztatásként.

-De, igen. Izgulok.

-Ne izgulj. Állj ki a színpadra, ahogy mindig, énekelj, mintha ez egy koncert lenne, semmi extra. Majd pedig mondd el, amit el szeretnél, és mindenképp köszönd meg a rajongóknka ezt a csodás több mint 10 évet. -öleltem meg, majd Darcy csatlakozott hozzánk.

-Annyu. Ma lesz a koncert ugye? -kérdezte boldogan.

-Igen, ma lesz, miért? -mosolyogtam rá.

-Már kikészítettük a ruhánkat. Harry-ét is. Mikor megyünk? -türelmetlenkedett a lányunk,majd ki is szaladt a szobából. Ők még talán nem értik, mi történik körülöttük.

-Látod, állj ki, énekelj, mutasd meg magad, a szívedet. Értük, értem, a srácokért, és a rajongókért.

-Igazad van. Nélküled ki tudja mi lenne velem. -kelt ki az ágyból, és lementünk a konyhára. -Reggeli után én még kicsit szeretnék visszamenni a közös házba,mielőtt a cuccok egy részét licitre dobjuk, a jó cél érdekében, aztán pedig készülünk a koncertre. Igazából semmit nem készültünk, spontán lesz a koncert, és mindenki magát adja, utálójára. -nyelt egyet.

Én délelőtt a gyerekekkel voltam, meg itthon dolgozgattam, ebéd után pedig már mi is készülődtünk. Lefürdettem a kisnagy gyerekeimet, és felöltözettem őket. Darcynak kifestettem a körmé, Harrynek pedig göndör fürtjeit kicsit bezseléztem. Végül én egy fehér koktélruhát vettem fel, fekete magassarkúval, kifestettem a körmeimet, kissé göndör, vörös-barna ombre hajamnak pedig utat engedtem le a vállamra. Fél 4-kor a gyerekek készen vártak rám az ajtóban, mert még én a fürdőben húztam ki a szememet, majd kocsival  délután 4 órakor már mi is odaérünk a koncertre.
                                   

A színpad mögé már az O2-ben is gond nélkül beengedtek minket, tudták, hogy Harry családja vagyunk, ismertek minket. 

-Sziasztok! -futottak oda a gyerekeim Louis és Niall gyerekeihez.

-Sziasztok lányok. -köszöntöttem a barátnőimet egy puszival. -a fiúk?

-Hátul énekelgetnek még. -mondta Eleanor, majd az órájára nézett. -Márcsak 20 perc.

-Niall és Louis hogy viselik?

-Niall érzékeny típus, szóval már pityergett reggel egy kicsit, kezdte Dorothy.

-Louis szomorú, de tudja a dolgok jó oldalát nézni. -mesélte Eleanor, miközben felkapta a kisfiát.


A koncert pontban hatkor el is kezdődött, a fiúkkal nem sikerült beszélnünk, úgy terveztük, utána úgyis együtt vacsorázunk, aztán tudunk beszélgetni, így Harry is egy gyors csók után felfutott a színpadra.
Semmi sem volt más. A fiúk farmerben, és egy sima pólóban, vagy ingben mentek fel a színpadra.



-Sziasztok! -köszöntött mindenkit Liam. Az egész arénát betöltötte a taps a füttyszó és a sikítás. Először az első három albumokról énekeltek 3-3 dalt, majd mindenki átöltözött, mostmár egyenruhába. Egy kék farmer, és egy szürke pólóba aminek az elején az első közös képükkel, a hátulján pedig egy mostanival, egyik ujján az alakulásuk dátumával a másik oldalán pedig egy végtelen jellel. Ezt követően a másik 3 albumról énekeltek, ez után pedig egyéni blokkok következtek. Köszönetmondás, mesélés, beszéd, aki amit szeretett volna. Liam kezdte.

-Sziasztok. Fura azzal a tudattal itt állni, hogy legközelebb már nem állhatunk ezen a színpadon. Bár egy évtizede én azt sem gondoltam volna, hogy egyszer itt fogok állni. Az álmom romba dőlt, mikor kiestem az x-factorból aztán miután öszsetörtem, kaptam a hírt, hogy együtt folytathatjuk. Nem így szerettem volna, de persze ezen múlott a továbbjutásom, rábólintottam. És akkor megismertem ezt a 4 srácot, akikkel hamar összebarátkoztunk, és a közös álmaink megvalósítását kezdtük el. Sikerült. Jó barátok lettünk, már a show alatt, és akkor ismertem meg a feleségemet, Danielle-t, aki már 2 csodás gyermeket szült nekem. A mi, közös útunkon egy elágazáshoz érkeztünk, és mi a családot választottuk a karier helyett. Azthiszem, ez mindennél fontosabb. De nélkületek idáig nem jutottunk volna el. Köszönjük a támogatást, a sok ajándékot, levelet, tweetet, videót, és mindent. Szeretlek titeket. Egytől egyig, és remélem, ti akik itt vagytok, vagy nézitek a koncertet, soha nem fogjátok elfelejteni, mi is volt az a One Direction! 2010-től örökké. -ült vissza a kanapéra.

-Jó estét London, és nem London. -állt fel mosolyogva Louis. -Ismertek, és tudjátok, hogy mindig vidám ember voltam, vagyok. Látom, Liam beszéde többeteket megsiratott, őszintén nekem is könnyes a szemem. Talán még fel sem fogtam, mi történik. Hogy ezzel a koncerttel egy bandának,egy álomnak vége. De mi eddig kettős életet éltünk. Volt a sztár énünk, és egy ideje már a családapa énünk is. És ezt a kettőt nehéz összeegyeztetni. talán ebbe, 2010-ben bele sem gondoltunk. Élveztük az életet, díjakat nyertünk, sorra jöttek ki a lemezeink, és a klippjeink. A videónaplók, livestream-ek százai éjszakánként több százezer nézővel. Akkor bele sem gondoltunk, hogy mégsem lehetünk örökké fiatalok. Nekem is családom van, és fáj látni néha a gyermekeimet, mikor  hosszú idő után a nyakamba ugranak, vagy éjszaka álmosan várnak haza. Jó látni, hogy többen vagytok olyanok, akik velünk egyidősek. Ti talán tudjátok, hogy egy szülőnek a legnagyobb kincse a gyereke,, vagy gyerekei. Értük mindent megtennék. Ezt is, egy álmomat feladom, azért, hogy a gyermekeim sok jót mesélhessenek majd az énekes apukájukról, aki sokat nevetett velük. De tudom, nektek hála, a One Direction-nek soha nem lesz igazán vége. Hallgassátok továbbra is a dalainkat, énekeljétek őket, és mondjátok el a gyerekeiteknek, és az unokátoknak, milyen jó kis zenekar voltunk. Legyetek rosszak. -mosolygott, de egy könnycsepp megcsillant az Ő arcán is. a rajongók táskáiból is előkerült a zsepi, elkenődtek a sminkek, pedig még három beszéd hátra volt. Bár nem mondom, hogy a színpad mögött nem itattuk az egereket. A gyerekek teljesen még nem fogták fel, mi is történt, ezért a könnyeinket próbáltuk visszatartani, bár Egyszer mikor Harryt a kezemben tartottam, nem bírtam tovább, és előszökött egy könnycseppem. De Ő egyszerre letörölte, és megkérdezte: ,,Anya, miért sírsz?" Erre csak annyit válaszoltam, hogy egyszer, talán ha nagy leszel, te is megérted. Egyszer mindennek vége lesz."





Na sziasztok. Millió meg egy bocsánat, hogy ilyen későn hoztam a részt, de egyszerűen vagy ihletem, vagy időm nincs. a jövőben, vagyis ebben a kb 3-4 hétben igyekszem gyakrabban írni. Nincs komment meg tetszikhatár, de örülnék ha egy 15-20 komment lenne ennél a résznél is. Aki pedig még nem ovlasta, olvassa el az egy éve című bejegyzést. Érdekes dolgokat tartalmazhat...
Anna xX. :)







20 megjegyzés:

  1. Ez olyan szomorú rész lett :(( de egyébként tetszik, csak kár, hogy vége lesz, de a család tényleg mindennél fontosabb :) Kíváncsian várom a következőt. Dorka. x

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Az volt a cél. Tudod, egyszer minden véget ér. :))

      Törlés
  2. nekem is könnyeket csaltál a szemembe..:'))
    xx

    VálaszTörlés
  3. Éppen Zokogok mert ez talán egyszer be is következik de ahogy írtad ,MI SOHA SEM FOGJUK ELFELEJTENI HOGY KIK VOLTAK A ONE DIRCTION !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Imádtam ezt a részt azok a részek a legjobbak amelyikek megsiratnak <3 <3 <3 <3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ezek szerint sikerült elérnem azt amit szerettem volna. :) Örülök ha tetszik xX.

      Törlés
  4. vááá de jó rész lett!!!!!!! nagyon aranyoos.. :)) vároma következő részeket is! :D

    VálaszTörlés
  5. kikönnyeztem. hihetetlen jó, kíváncsi vagyok a többi háromra is. siess a következővel. :))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ez volt a cél. :) már csak 2-re kell várni. :) xX.

      Törlés
  6. Nagyon jó rész lett !!!! várom a következőt...csak az a baj hogy vége lesz :/

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Örülök ha tetszik. :) kés a következő. Semmi sem art örökké :)) xX.

      Törlés
  7. még csak egy hete találtam rá a blogra de ennyi idő elég volt h az elejétől idáig elolvassam
    nagyon jól írsz...várom az új részt!!!!!!!!
    :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Egy hét alatt? Örülök, hogy volt türelmed hozzá. Örülök annak is,hogy tetszik az írásom. Kész is a 97.. :)) xX.

      Törlés
  8. Fúúú ez nagyon szomorú rész lett, nagyon át tudod éreztetni velünk, olvasókkal a fennálló helyzetet... Egyszer tényleg mindennek vége (kár,hogy a blogod is a vége felé közeleg :(...szerencse, hogy most a One Direction járja a világot és turnézik!!! :)
    Pontosan 2 hete voltam Londonban egy One Direction koncerten... és a fiúk élőben is nagyon jók (jah és cukik.)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Az volt a cél, hogy szomorú legyen. :) Semmi sem tarthat örökké. Örülök, hogy neked sikerült, és nemcsak eljutottál Londonban, de még koncerten is voltál.Remélem tudod,hogy szerencsés vagy! :) xX.

      Törlés
  9. Nagyon jó lett én is elkezdtem sírni ... már várom a következőt :'))) <3

    VálaszTörlés
  10. Szia! :)
    Hihetetlen az írásod. Könnyezek.. Nem is tudom mit mondhatnék/írhatnék. Egyszerűen nem találom a megfelelő szavakat. Csodálatosan fogalmazol! Imádom a blogodat és téged is!<3
    Amit pedig még meg szeretnék említeni, hogy hihetetlen hogy ennyi idő eltelt.. Felfogni is alig tudom. Sok minden változott azóta de még mindig rendítlenül imádom az írásod! Ez a kedvenc történetem, s mindjár vége. Milyen gyorsan elszállt az idő.. De örökké a szívemben fogom őrizni a blogodat! (mellesleg az első 1D-s magyar fanfiction amit olvastam az ez volt -hiányozni fog:') )

    Puszi, Tina xx

    Ps.: Nem szeretnék bunkó lenni, de szeretném a segítségedet kérni. Nem tudom hogy hallottál-e a Popcorn magazin ötletéről, miszerint egy 1Ds magazint szeretnének kiadni, de csak akkor ha elegen előjegyeznek rá. Eltudnád küldeni ezt pár Directionernek? Nagyon hálás lennék érte és tényleg bocsi, hogy ezért zaklattalak.
    Itt van egyénként a honlap: http://www.directioner.hu/
    Köszönöm és mégegyszer elnézést! xx

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia. :) Örülök,ha tetszik. Hihetetlen, hogy valakit ennyi ,,érzelmi szál" köt a blogomhoz. :') :O
      Nem bunkóság ez, kitettem a 97.rész végére. :)) xX.

      Törlés