2013. március 17., vasárnap

92. Hárman egy család, jól van ez így?

A nagyobb veszekedés bár ez furán hangzik, közelebb hozott minket egymáshoz Harryvel. Azután sokkal többet beszélgettünk, Ő is több időt tölt velünk, és jobban kijövünk egymással. Persze, előfordult, hogy összekaptunk, mert valakinek rossz napja volt, de ezek mind ilyen badarságok. Mert éppen Harold nem volt hajlandó elpakolni maga után, vagymert reggel a nagy sietésben nem vasaltam ki az ingjét mire indulnia kellett volna. De most minden rendben, a bandából szép lassan mindenkinek családja lesz. Louis-éknál már 2 pici lány, Liam-éknél egy kislány, Niall-éknél egy kisfiú és 3 hónapon belül remélhetőleg egy kislány és Zayn-éknél pedig 2 héten belül szintén egy lány, Hope fogja boldoggá tenni a többi bandatag életét.
Darcy is már 2 és fél éves, bölcsődébe jár, nagyon okos, és szép kislány.

-Anyu, neeeeeeeeeeee. -kezdődött a reggeli hiszti, mikor oldalra akartam tűzni a lányunk haját.



-Darcy, nyugi már. -nevetett a férjem, miközben lejött a lépcsőn álmosan.

-Apuciiii. -rohant oda máris a lány. -Gyere velünk a bölcsibe! -nézett rá, miközben az apja felemelte.

-Tényleg, eljössz? -néztem rá mosolyogva.

-Most még van egy kis dolgom, de megígérem, hogy én is érted megyek délután anyuval, rendben? -guggolt le a kislányához Harry.

-De ha nem leszej ott, akkoj nem jövök haza. -tette csípőre a kezét a hölgy.

-ott leszek, de siess, anya már vár. -mutatott rám, majd elment a konyhába, és nem sokkal később már el is tűnt. Úgy tudtam, ma nem lesz próbájuk meg stúdiózásuk, de ezek szerint mégis.

-Délután jövünk. Szia. -adtam egy puszit Darcy-nak, és bekísértem a csoportba.


Miután hazaértem, kicsit takarítottam, meg vasaltam, és megfőztem az ebédet. Darc, az oviban ebédel, de este sokszor eszik a déli ételből is.

-Hmmm, borsó leves, és valamilyen tészta. -ölelt át hátulról Harry.

-Sima tészta, én most jelenleg nutellával kívántam meg. -csókoltam meg.

-Nagyon jó, ülj le, kérlek, hadd vegyem fel a pincér szerepét.

Megterített, gyújtott egy gyertyát, és kihozta a levest. Nem tudtam mire ez a nagy felhajtás, csak akkor derült ki, miután elvitte a második tálakat is, és kihozott egy tálca muffint, mindegyiken egy 8-as számmal.

-Nem is emlékszel? 2012. Április 11. az első találkozás, és utána nem sokkal a kapcsoaltunk kezdete. 8 éve ismertük meg egymást. Boldog évfordulót! -nyújtott át egy borítékot és egy vörös rózsát.majd hosszasan magához szorítva megölelt.

-Te jó ég. El is felejtettem. Köszönöm. Szeretlek! -szorítottam magamhoz a férjem, és egy könnycsepp gurult végig az arcomon.

-Most hétvége, Olaszország, Velence. Megfelel életem? -nevetett.

-Öhm, oké. -mosolyogtam rá. Magyarul van egy napom összepakolni egy hétvégére, és Darcy-nak felügyeletet szerezni.


-Mindent elintéztem, neked csak annyi a dolgot, hogy velem legyél. -mondta halkan. Mintha olvasna a gondolataimban. Pedig szerintem csak annyi a magyarázat erre, hogy ismer.

-Jajj. Ezért is szeretlek én annyira. -nevettem, majd a karórámra nézte. 3 óra volt pontban. -Elmegyünk a lányunkért?

-Persze. -mosolyogott, majd magára kapta a kabátját, és megszorítva a kezemet indultunk át a parkon. Útközben megálltunk egy fagyira, közben pedig beszélgettünk.

Mikor beértünk a csoportba, Darc egyszerre észre vett minket.

-Apuu, anyuu. -ölelt át minket a lábunknál.

-Jó napot! -intettem a gondozónak.

-Sziia kicsikém! -adott a picinek egy puszit Harry.

Miután felöltöztettem a kisnagylányunkat vidáman sétáltunk hazafele. Harry, Darcy, és a pici másik oldalán én. Mi nagyon szóhoz sem jutottunk, egészen hazáig a bölcsis élménybeszámolót hallgattunk. annyira csods volt a nap. és miközben a Hyde parkban sétáltunk haza, előjöttek az emlékek. amikor 16 évesen, gyermekként, itt ültünk, csókolóztunk, vagy éppen sírtam egyedül, vagy találkoztam lover boy-al...




Szombat reggel 8-kor a házat, a lánykánkkal együtt átadtuk a nagyiknak, mi pedig indultunk a reptérre. Délelőtt miután megérkeztünk Velencébe a szállodában kipakoltunk, és sétáltunk egyet és csak vacsorára mentünk vissza a hotelbe.
A szobánkba hozták a vacsit, úgyhogy mindketten lefürödtünk előtte, én lenge hálóingben Harry pedig egy alsónadrágban ette a makarónit.

-Amúgy, nekem Darcy elárult egy titkot. -nézett rám Harry, miután szinte mindent megevett.

-Na, mi az?

-Ő szeretne kistestvért. -mosolygott rám.

-Mikor mondta ezt? -nevettem.

-Amikor Rebecca-éknál voltunk, és Becca és Zayn elmesélték neki, hogy egy kisbaba van Becky pocakjában. -nevetett a férjem.

-Egyem meg, de édes. És szerinted sincs rendjén az, hogy mi csak hárman vagyunk? -haraptam a számba.

-Tennél érte te is, hogy többen legyünk? -simította meg a combom.

-Tennék. -mondtam, és leraktam a tálcáinkat az éjjeli szekrényre, és hevesen megcsókoltam.

Nem sokszor vagyunk ilyen értelemben együtt, úgyhogy már mindkettőnkben nem volt a vágy egymás iránt, kissé vad, de mégis gyengéd szeretkezés volt, és mnt mindig mindketten elégedetten feküdtünk le.

-Remélem jó időben voltunk jó helyen, és a te pocakodnak is új lakója lehet. -mosolygott Harold.

-Ha jól számoltam, lehetséges szerelmem. -mosolyogtam rám, majd megcsókoltam, és mellkasára hajtottam fejemet, Ő pedig hajamat simogatta, így aludtunk el.




Na sziasztok, ez hosszabb rész lett, remélem elnyerte a tetszéseteket. :) Ne pánikoljatok, még nincs vége a blognak, és én mindenképp szeretnék eljutni a 100. részig, sikerülni is fog. Már a képzeletemben teljes a történet, csak le kell írni és meg kell fogalmazni, úgy gondolom, a történet alapján úgyis észre fogjátok venni, ha közel van a vége, de annyit elárulok, hogy egy izgalom még hátra van. Ha minél előbb tudni szeretnétek mi is fog történni még, akkor kommentelésre és tetszikelésre fel! 17 komment és 38 tetszik után jön a folytatás!
Anna xX.



15 megjegyzés:

  1. Ez aranyos rész lett, tetszik. :)) Remélem tényleg lesz egy új kicsi Styles. *-* Várom a folytatást! xx

    VálaszTörlés
  2. nagyon jó rész lett, nem mintha a többi nem lenne az :)hamar kövit xx

    VálaszTörlés
  3. De aranyóóós :33....a kicsi Darcy milyen cuki már:D..remélem tényleg lesz egy újabb, 2. kis Styles :))....gyorsan köviit! :)

    VálaszTörlés
  4. Nagyon jó lett!!! Kövit!!!

    VálaszTörlés
  5. Úramisten *-* Nagyon jó lett. Először mikor elolvastam a címet teljesen másra gondoltam,de aztán-jó értelemben-csalódtam.Siess a kövivel!

    VálaszTörlés
  6. Ez a rész annyirajó *-* ( bár a többi is )! Remélem lesz még 1 kicsi Styles :D

    VálaszTörlés
  7. imádom!
    siess nagyon a kövivel ;-)

    VálaszTörlés
  8. Annyiraaaaaaaaaaaaaaaaaaaa Imádom Olyan jól írsz és nagyon kiváncsi vagyok mi lesz az a nagy izgalom amit mondtál Siessssssss <3 <3 *-* :DDDDD

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A NAGY IZGALOM a végén lesz majd, a 98. rész körül... :))

      Törlés
  9. nagyon aranyos lett ez a rész!!! nagyon tetszett :)) remélem minél előbb lesz folytatás... :D

    VálaszTörlés
  10. Nagyon tetszik :)) Imádom. Mindig kitudsz találni valami olyasmit amitől igzatottá válik a történet

    VálaszTörlés
  11. Ez nagyon jó! :D

    VálaszTörlés
  12. Ez de aranyos! *-* Nagyon remélem h lesz még egy kicsi Styles :D ^^

    VálaszTörlés
  13. Jujj hát ez is nagyon klassz lett!*-* Minél több annál jobb . :DD Ezt érthetem a gyerekre,meg a szexre is ^^ :D

    VálaszTörlés