2013. május 24., péntek

100. 15 év múlva

az első pár hét nehéz volt. Egyedül éreztem magam, elveszettnek ebben a hatalmas világban. De helyt kellett állnom. A gyerekek előtt sosem sírtam, hiszen azt kellett látniuk, hogy én erős vagyok. Kezdetben naponta jártam ki a temetőbe, de végül el kellett fogadnom a tényt, hogy el kell engednem őt. Bár az emléke örökké bennem, és bennünk él, Ő már egy jobb helyen van.
Rajongók tízezrei, sőt talán milliói gyászoltak napokig, hetekig, és ezzel volt tele a média. A bandatagok sem tudták hogy feldolgozni a dolgokat. Voltak akik a közös házban nosztalgiáztak, mások azokat a helyeket, amikhez közös emlékek fűztek, messziről kerülték. Mindenki máshogy, de végül feldolgozta Harry halálát.
Az évek teltek, őszből tél lett, utána nyár. Darcy egyre jobban kezdte megérteni mi folyik körülötte, és egyre jobban el tudtunk beszélgetni. Harry pedig talán magában elfogadta az apja halálát, és újra egy nyitott, életvidám fiút látok magam előtt.

-15 éve. Hihetetlen. -ezzel a gondolattal ébredtem reggel, majd szokás szerint megcsináltam a reggeli kávém, és megnéztem a neten a híreket.

-Jó reggelt! -ült le mellém Darcy.

-Jó reggelt. Marc? -kérdeztem, miközben neki is megcsináltam a kávéját.

-Még alszik. Én hamar felébredtem. -mosolygott a lány. -Ma 15 éve, hogy a One direction visszavonult, és hogy apa meghalt.-nyelt egy nagyot.

-Igen. Hihetetlen. 20 éves leszel hamarosan, én pedig lassan az 50 felé sétálok. Barátod van, és boldog vagy. Számomra pedig ez a legfontosabb. Látod, élj a mának! Talán nem lesz holnap...

-Fura, de annak ellenére, hogy apára kiskoromból tudok emlékezni, mégis ti vagytok a példaképeim. Nagyon erős nő vagy, épp ezért tisztellek. a love storytok meg apuval simán filmbe illő, bár jobban örültem volna annak a befejezésnek, hogy együtt töltik a nyugdíjas éveiket...

-Ezt fent így intézték... Tudod, minden okkal történik. És ez nem csak egy közhely. Élő példa vagyok rá. -mosolyogtam, majd lecsuktam a laptopot. Ebben a pillanatban pedig megjelent Harry is.

-Morning! -köszönt. -Tudjátok, hogy ma van 15 éve, hogy apát utoljára láttuk? -kérdezte ő is, mi csak biccentettünk, mivel egyszerre folytatta. -Nem megyünk ki együtt egy óra múlva a temetőbe?

-De, mindenképp. Összepakolok, felöltözök, aztán elsétálhatunk.

Darcy felkeltette Marc-ot, Ő hazament átöltözni, és mi is elkészültünk. Mi ketten nők fekete ruhában, Harry pedig öltönyben. Ennyit Harry megérdemel, és most biztosan boldog odafent, hiszen mi nem felejtjük el.
Útközben csatlakozott hozzánk Marc is. Darcyval már több mint 3 éve járnak, a lány sokat mesélt neki az apjáról, és nagyon jó a viszonyunk vele.
Mikor odaértünk a sírhoz, mindenki csendben elmélkedett. Majd ey 5 perc után hangosan folytattam a mondandóimat.

-Drágám.a mai napig nem vagyok képes felfogni, hogy Adam képes volt arra, hogy lelőjön. Ha erre gondolok, mindig elönt a düh, és persze a szomorúság.  Még mindig ugyan úgy szeretlek, mint 15 éve. Látod, a két szemed fénye is hogy megnőtt. Vigyázz ránk fentről. Mi pedig ki tudja mikor, lehet, hogy holnap, de lehet, hogy csak 40 év múlva, vagy több, de találkozunk majd...

-Apa. Nézd. Talán megtaláltam azt az embert, aki olyan lesz nekem, mint anyunak te voltál. És most tudom hogy nagyon féltenél. És talán el beszélgetnél Marc-al, hogy mit szabad, és mit nem. De tudom, onnan fentről félted a kislányodat. szeretlek!

-Apu. Emlékszem, mikor 3 éves voltam egy csillaghoz beszéltem, és neki mondtam el az üzenetemet. Akkor még nem értettem, mi értelme ennek. Most már persze minden világos, de azt a csillagot én sokszor megkeresem még. És elmondom neki mi bánt. Nem válaszol, de érzem, meghallgat. Téged látlak benne. Jó lenne, ha itt lennél, és tudnál tanácsokat adni. Köszönöm ezt a csodás 3 évet. Soha nem foglak elfelejteni!

majd egy percig még csendben álltunk, utána pedig beraktuk a vázába a 3 szál fehér rózsát.

-Látjátok. Ilyen az élet. Amikor úgy tűnik minden tökéletes, jön valaki, vagy valami ami mindent tönkre tesz egy pillanat alatt. Élj úgy, mintha ez a perc lenne az utolsó. Hiszen ki tudja, talán tényleg ez az...




Hát sziasztok. Picurka utolsó rész. Nem túl bő,de lezárásnak szerintem pont jó. és akkor kicsit hosszabb záróbeséd következik, amit örülnék ha elolvasnátok.
Először is KÖSZÖNÖM! Köszönöm, hogy idetévedtél, és elolvastad az írásomat. Még nagyobb köszönet a kommentelőknek. akik eddig még nem írtak,most itt az utolsó lehetőség.
a végére talán erőltetett lett a sztori, de egyszerűen nem tudtam időt szakítani az írásra, és ihletem sem volt. De ha én egyszer a fejembe veszem azt, hogy 100 rész lesz,akkor 100 rész lesz... Sok olvasót vesztettem, de a nagy cél,amit magamnak kitűztem félig siekrült. 150 olvasó a végére. Köszönöm. ♥
Nem tudom, valójában ezt a részt pl hányan olvassák, de talán mindegy is. Minden elismerésem azoké, akik végigolvasták ezt az egészek. Akár tavaly óta olvassák, akár 3 napja.
Nem tudtam 100%osan teljesíteni, de ez így jött össze. A blogos kérdőívben volt pár gyakran ismételt kérdés, üzenet, azokat szeretné kiemelni.
Az első dolog amit sokaktül megkaptam, hogy legyen majd új blogom. ehet, hogy lesz. De nekem msot szükségem van egy kis időre, hogy rendbe tegyem a saját (szerelmi) életem és visszatérjek a valóságba. Hiszen ez a blog olyan, mint egy tündérmese. És néha az életben is ilyen elvárásaim voltak... Vártam Anne-ként Harryt.
Örülök, hogy az írás alapján tudok jellemezni, méghozzá jól.. ;)


Kb ennyi lenne. regényt tudnék íri mit érzek most. Olyan mintha egy részt elengednék az éeltemből. De egyszer minden véget ér. Köszönöm a kitartás, és a türelmet. Talán egyszer majd "találkozunk" és hallotok még rólam. De most kicsit visszavonulok a saját életmbe, és elkezdek ott is ÉLNI.
a blog pedig elérhető marad, bármikor visszaolvashatjáok a részeket.
Aki pedig még nem töltötte ki a kérdőívet, örülnék ha megtenné:  https://docs.google.com/forms/d/1bk1SJ6eJ3Rbg4JXUmno8i_CtXW9S8JRs0Xe1hLDXfdY/viewform
És hát akkor mégegyszer köszönök mindent, legyetek jók és vidámak, és kezdjetek el élni, senki sem tudja melyik perc az utolsó... ;) ♥♥♥

18 megjegyzés:

  1. Nekem ezt a blogot még a barátnőm mutatta,ha jól emlékszem még szeptemberbe.Elmentettem kedvencek közé,de nem nagyon foglalkoztam vele.Aztán egy nap mikor nagyon unatkoztam elkezdtem olvasni és egészen megkedveltem.Csak olvastam és olvastam. Mindig vártam az új részeket. Nagyon tetszett az egész történtek,meg ahogy a karaktereket megformáltad. Az utolsó 3-4 rész végig sírtam. Iszonyatosan jól írsz és meg van a tehetséged hozzá és remélem,hogy nem fogod abbahagyni. Szerintem nem volt erőltetett,hanem gyönyörű lezárás volt. Remélem lesz majd még blogod,mert tényleg nagyon-nagyon-nagyon jól írsz.
    xoxo
    Réka:)

    VálaszTörlés
  2. Az utolsó 3 rész végig bőgtem.... :) Valahogy mást egyáltalán nem vártam magamtól :D Nagyon sok blogot olvastam,olvasok-olvasni is fogok,de ilyen szomorú befejezést még nem olvastam....talán ez az egyik ok amiért ennyire szerettem - sőt még mindig szeretem és szeretni is fogom még ha vége is - ezt a blogot és többek között ezért is tűnik ki a többi közül !! ;) Még mindig nagyon jól írsz!:D Egyszer lesz Facebookom bejelöllek és majd ezt is meg kell beszélnünk! :D Xx

    VálaszTörlés
  3. nekem tetszett az utolsó rész is, csakúgy mint a többi, de nagyon sajnálom h vége van.. :'(( remélem azért kezdesz egy új blogot és arról majd valahogy tudomást is szerezhetünk.. :)

    VálaszTörlés
  4. Az utolsó néhány részét végig sírtam/bőgtem de nagyon tetszett csak kár hogy ilyen szomorú vége lett de nagyon jó lett nekem nagyon tetszett csak kár hogy vége de ismétlem nagyon jó lett.

    VálaszTörlés
  5. Köszönöm ezt a blogot, köszönöm, hogy megírtad! Úristen, még csak kb 15 lehetsz, de rohadt sok mindent tudsz az életről!!! Nagyon durván!!! De honnan? Sokszor csak ámulok és bámulok, hogy bakker te miket írsz...és tudom, már régen írtam Neked, de mindig elolvastam a részeket és hát, tudod ez a sztori mintha az én életemet követné, ugyanis januárban elvesztettem az Anyukámat, és amiket írtál, én is ugyan ezeket érzem/éreztem. Döbbenet, mert segítesz nekem feldolgozni a lehetetlent. Köszönöm! Mindent! Judy

    VálaszTörlés
  6. jaaj hát nem lesz több rész...:( remélem ha kezdesz majd új blogot akkor rátalálok..:) imádom ezt a részt is..nagyszerű vagy <3 légy jó:) xx Petra

    VálaszTörlés
  7. Köszönöm Hogy megírtad és elolvashattam ezt a blogot . Előtte én nem nagyon olvastam ilyeneket, ez volt az első ami megfogott.végre egy nem happy endes történet, mint a többi. Lehet ezért lett olyan egyedi ez a történet.Tehetséged van az íráshoz ! Imádom ezt a rész ugyon úgy mint a többit is, érzelmeket váltott ki belőlem ez a történet. Érdekes de egyben tök jó is, úgy írsz mint egy tapasztal felnőtt , pedig még te is fiatal vagy. Ezt nevezik TEHETSÉGNEK ! Imádtam és még egyszer köszönöm !!! Lili

    VálaszTörlés
  8. Drágaa Anna!:)

    Mint az ígértem, itt is vagyok, kicsit megkésve ugyan, mert nem láttam, mikor írtad. Ennek oka, nem az, hogy nem vagyok feliratkozva, csak éppen tartottunk haza, Magyarországra; hazalátogatni.
    A lényeg pedig:

    Hát... OMFG*p*
    Legelőször mikor megtaláltam a blogod, nem tudtam mihez kezdjek vele. Oké, kezdjük legelőről. Egy blog által találtam rá a tiedre, és bár nem voltam elsőnek megelégedve a kinézettel elkezdtem olvasni. Tudni kell rólam, ha a kinézet nem tetszik, azonnal ki is lépek, mert általában mindegyik hasonló kinézetű blog összecsapott. De a tied valahogy megfogott. Elkezdtem olvasni előröl, mert körülbelül a 10.fejezetnél csatlakoztam azt hiszem, de örültem neki, mert nem voltam annyira lemaradva:'P
    Idővel annyira beleszerettem a történetedbe, hogy naponta jártam fel, és csekkoltam a blogot, hogy van-e rész. Mikor csúszott -mint mindenki más- szomorú voltam, viszont mikor jött a kárpótlás nagyon megörültem neki. Sokan mondják, hogy minden történet sablon sztori... őszinte leszek, ez nem igaz. Mindegyik történetnek van valamilyen varázsa, ami mássá teszi! Feltéve, ha nem másolja egy másik írótól, ami nem mellesleg nagyon nagy szemétség.
    100 részes keresztül fogva tartottál a történeteddel, az írásmódoddal, és ennek nagyon örülök, mert egy olyan történetet olvashattam, ami nagyszerű volt. Imádtam. Mikor Anne s Hazz rosszban voltak, én is haragudtam hol Hazzra, hol Annere, hol mindkettőre:D Mikor boldogok voltam, én is örültem velük. Magamat képzeltem Anne helyébe -mint mindenki, és mint minden történetben x)- és a most, a vége felé, nem szerettem volna, de most sikerült igazán ez az egész.
    Lényegében, egy nagyon jó történet végére értünk, amit nagyon szerettem, szeretek!:)
    Azt hiszem a 99. fejezet volt az, amelyiken sírtam. De azon aztán tényleg. Ott mind a zene, mind a történet, mind a tudat betett nekem!:'(
    Köszönöm, hogy megírtad ezt a történetet, egy élmény volt olvasni, és nagyon bízom benne, hogy találkozom még veled, egy másik történetben!

    U.I.: Remélem, megkaptad a kérdőívet, és azt is remélem, hogy nem voltam túl elfogult :3
    U.I.2.: Azt pedig sajnálom, hogy nem kommenteltem végig, de az úgy nem lett volna az igazi!:P

    Csók, ß♥ xoxo

    VálaszTörlés
  9. Hiányozni fogsz,te is meg a blog is.ígérd meg,hogy írni fogsz egy másik blogot is. :)
    ui:I.M.Á.D.O.M

    VálaszTörlés
  10. Szia :) van egy díjam a számodra :)) http://1dlovestorywithemily.blogspot.hu/2013/06/2dij.html

    VálaszTörlés
  11. Hát...én csak most jutottam el odáig, hogy az utolsó két fejezetet elolvassam... végigbőgtem. A 99. fejezetnél Niall beszédéig bírtam. Ott még csak könnyes volt a szemem. De amikor megláttam a Forever Young-ot végképp eltörött a mécses. Rám az a dal amúgy is nagy hatással van. A 100. fejezetről ne is beszéljünk. Nagyon ügyesen leírtad és nagyon imádtam a blogodat. Az elejétől kezdve olvastam és a kedvenceim közé tartozott. Sokszor mosolyt csalt az arcomra, de sokszor megsiratott. De így volt jó. Én nagyon szerettem, és magamat ismerve nem egyszer fogom elkezdeni előröl olvasni..;) xx.♥

    VálaszTörlés
  12. Én 2 napja kezdtem el olvasni a blogodat... és úgy terveztem inkább az utolsó részhez írom le a gondolataimat.
    Először is... imádom ahogy írsz... én is imádok írni meg ilyenek, ezért egy kérdés: Nem ismernénk meg egymást? nagyon kíváncsi lennék rád...
    A részek oly annyira tetszettek, hogy nem tudtak elűzni a gép elől a szüleim...:D
    Az utolsó 3 részt végig sírtam, annyira hitelesen írtad le... remélem lesz még fanfictionod, mert követném:)
    Ja és a kedvenc 1D tagom is Harry:D
    Nagyon tetszett a blogod;)

    VálaszTörlés
  13. ja és küldtem a kérdőívet:)

    VálaszTörlés
  14. Szia!
    Nem szoktam ilyeneket csinálni, de-ahog a jó paraszt mondja-taknyom-nyálam folyik. Itt bömbölök a telefonom előtt. Nagyon jól írsz! Régebben olvastam a blogod, de aztán elfelejtettem a linket, és nem találtam. Arra emlékszem, hogy akkor is bömböltem, mikor Harry rákos volt, utána eltünt a link a telombol.:/de most... Tényleg nem sírtam még így! A világnak látni kéne az írásaidat! Tennél nekem egy szívességet? Elolvasnád a blogom és alkotnál róla véleményt? Rengeteget jelentene! http://somanywaystoloveya.blogspot.hu
    Puszi: Lili

    VálaszTörlés
  15. Szia! Díj nálunk! :) http://iranytumagamhoz.blogspot.hu/2013/08/dij-2.html

    VálaszTörlés
  16. Úristen! volt mikor nevettem, sírtam ezen a blogon! Annyira a szívemhez nőtt. Egy jó párszor már újra olvastam. Imádom. Egyszerűen megunhatatlan!! Te vagy a világon a legeslegjobb író! Ez a blog sok mindenre megtanított. Köszönöm! Köszönöm, hogy írtad. Köszönöm, hogy olvashattam!! :))

    VálaszTörlés
  17. Az utolsó három részt végig csak sírtam ... :'( nagyon jól írsz :)

    VálaszTörlés